Wednesday 3 January 2018

TRANSFORMASI SUDUT INDUK EKSA

Pada bulan Disember 2017, Jawatankuasa Induk EKSA telah menjalankan transformasi bagi Sudut Induk EKSA. Proses yang pemilihan sudut telah diputuskan menerusi Mesyuarat Kakitangan Pusat Latihan AADK dan sebulat suara memilih sudut di dinding laluan pejalan kaki dari hadapan bilik pegawai latihan. 

Tema bagi sudut ini adalah menggunakan barangan terpakai seperti kayu palet dan bingkai-bingkai lama. Ia bagi mengekalkan konsep kitar semula dan Go Green. Kerjasama daripada pihak pentadbiran dan Jawatankuasa Induk sendiri amatlah membantu pembikinan sudut ini. Kerja-kerja pembinaan sudut turut dibantu oleh kakitangan daripada Jaliah Enterprise selaku kontraktor pembersihan di sini.

Setiap slot telah dikhaskan mengikut Jawatankuasa dan Zon sendiri dan ia mempunyai pegawai yang dikhaskan untuk mengemaskini setiap bahagian. 

Adalah menjadi harapan agar setiap kakitangan PLAK dapat memanfaatkan sudut ini sebagai salah satu daripada pemacu ke arah Pensijilan EKSA kita pada tahun ini. Selamat Tahun Baru !